ingyen webstatisztika

2011.05.01.
17:18

Írta: Egy magyar lány Görögországban

39

 Pár napja megkaptam a Transcript of Records-omat, amivel hivatalosan is el tudom kezdeni a tantárgy befogadási kérelmek leadását. Igaz, hogy három hónapja itthon vagyok, de hát ez a görög stílus, semmit nem kell elkapkodni:) Ez az esemény arra ösztönzött, hogy megírjam ennek a blognak a záró bejegyzéseit.

Nem írtam a Patrai Karneválról, ami azokban a napokban kezdődött, amikor még kint voltam, így részt vehettem a karnevál nyitó estéjén, amit csaknem elmosott az eső. De ez nem vehette kedvét az erasmusos diákoknak, sőt,  párosával ugráltak a főtér szökőkútjaiba (ha már esik, akkor miért ne alapon).

Egy kérdőív kitöltésével nyertem egy egy napos hajóutat a tengeren, de sajnos már nem tudtam elmenni, mert aznap derült ki, hogy megnyertem, amikor hazaértem. Úgyhogy több havi imélezgetés után (írtam már, hogy milyen nehézkes kint bármiféle ügyintézés) át tudtam ruházni Sophiára és egy barátnőjére, akik nagyon jól érezték magukat.:)

Az utolsó egy hetet Athénban töltöttük a barátommal, bejártuk az egész várost (szó szerint bejártuk, mert tömegközlekedni nem tudtunk a sztrájkok miatt). Athén nagyon szép, és száz méterenként egy ókori kapuba, piacba, templomba botlottunk, és persze ott a tenger is, amibe félig-meddig belemerészkedtünk. 

Búcsúzóul jöjjenek a képek a görög fővárosról:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr62869528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása