ingyen webstatisztika

2010.10.17.
23:43

Írta: Egy magyar lány Görögországban

30

Juhéé, úgy néz ki, hétvégén megyek Krétára!:):) Két lengyelkével beszéltük már régóta, hogy jó lenne elmenni, van is ott egy ismerősünk, egy cseh fiú, még a nyelvi kurzuson tanult itt Patrában, ő segít nekünk olcsó szállást találni. Jön még két lány, talán három Athénból, szintén régi ismerősök a nyelvi kurzusról. Holnap kiderül pontosan minden, hogy ki jön, és mikor tudunk indulni. Már alig várom:)

Tegnap házavató bulit tartottunk, készítettünk falatkákat, vettünk finom és iható bort. A finom bor neve Μαθπο Δαθνε, amit az első napokban kóstoltunk a közeli borászatban. Szinte nem is bor, inkább likőr, annyira édes, pont nekem való:) Az igazi bor ára diákoknak kedvezményesen 100 euró, vagy ilyesmi, de a boltban három euróért lehet venni, hasonló ízűt, gondolom egészen más minőségben... De ez az az ár, amit egy diák tényleg ki tud fizetni:) Itt volt a két lengyel, Marta és Pawel, egy román lány, Andreea, egy görög lány, Eleana, akit a suliban ismertem meg, az ő három barátja, a két görög fiú Dimitris és Spiros, és még egy cseh lány, akinek görögök a szülei, most itt él a barátjával, aki szintén eljött. Többször volt Magyarországon, járt Budapesten, a Balatonnál, de kérdezte, hogy szerintem mit érdemes megnézni még. Nálunk nincs tenger, nincsenek hegyek, mit lehet akkor nézni egyáltalán a fővároson és a Balatonon kívül? Hm, lehet, hogy nálunk nincsenek ilyen szép dolgok, több ezer éves látványosságok, de mindezek nélkül is én Magyarországon vagyok otthon. Most pedig jöjjenek a képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fiú az egyik lakótársam, Vojta, Csehországból. Mellette a lány Andreea, Romániából, mellette Marta, a lengyel lány, a jobb szélén pedig Eleanát láthatjátok, aki görög, Krétán született.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezen a képen két görög fiú, Eleana barátai vannak (egyiküket Dimitrisnek hívják, szerintem minden második görög fiút így hívnak:)), a szőke lány Barbora, a másik lakótársam, ő is cseh, és a mellette ülő lány is, aki  most Görögországban él.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezen a képen én vagyok (remélem, még felismertek:P, bár ez nem túl jó kép rólam), mellettem a két lengyel, nagyon aranyosak, velük nagyon jóban vagyok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr652379851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mackó89 2010.10.18. 00:02:44

Szerintem nagyon is jó kép rólad kincsem! Gyönyörű vagy:) Remélem a krétai úttal minden rendben lesz:)
süti beállítások módosítása