ingyen webstatisztika

2010.09.15.
20:34

Írta: Egy magyar lány Görögországban

15

Azt álmodtam, hogy jöttek ide magyarok tanulni, és nem voltam végre egyedül, és tudtam beszélni a szép magyar anyanyelvemen. Ma megkérdezte a tanár órán, hogy ugye én vagyok az egyedüli magyar, mondtam, hogy igen, erre szomorúan nézett rám, azt mondta, szegényke, és megsimogatott.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr202298930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása