ingyen webstatisztika

2010.10.04.
22:05

Írta: Egy magyar lány Görögországban

26

Ma reggel végre vettem görög telefonkártyát. Utána elmentem az egyetemre, a buszon kiderült, hogy nem jó a 70 centes buszjegy, amit a városon belül használtam, mert az egyetem a városon kívül van, ezért egy eurós jegyet kell vennem. Persze a buszon drágább volt a jegy...és a megállót is alig találtam meg, de hát ez nem újdonság. Az egyetemen kiderült, hogy a mai, és a csütörtöki óráim görögül lesznek megtartva, és projektmunkát kell írnunk, egyedül, vagy párban. Jupiii, ezért megérte a több hónapos utánajárás, hogy minden rendben legyen... Aztán tanultam, ebéd a menzán, szieszta itthon, esti bevásárlás. Holnap elvileg Joannis-szal lesz órám, aki eddig is tanított (a képen a kopasz úriember, aki mellettem áll, a füle mögött virággal).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az újak hétvégén mennek Krétára, én is szívesen velük tartanék, attól függetlenül, hogy nem nagyon ismerem őket, eddig egyszer találkoztunk, meg ma a menzán. Ők viszont már most jól ismerik egymást, mert egy koliban laknak. Sajnálom, hogy nem lakhatok ott, de tényleg nagyon drága lett volna, az egyetemtől kevesebb pénzt kapok, mint a szállás díja a koliban, ezért döntöttem a lakás mellett. Igaz, kell vennünk jópár dolgot, de még így is olcsóbban jövünk ki, mintha a koliban laknánk. A lényeg, hogy nem megyek velük, mert nincs szállásuk, és nem akarok három éjjel a parton, vagy egy hajó padlóján aludni, mert ez a tervük. Egy éjszaka még vicces lenne, de ez így sok, főleg, hogy meg vagyok fázva, és nem szeretnék még jobban megbetegedni. Ennyit mára, megyek aludni, itt már 11 óra van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr592345271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása