ingyen webstatisztika

2010.11.15.
20:31

Írta: Egy magyar lány Görögországban

34

Hétvégén elmentünk Zakynthosra. Egy kis kitérő a beszámoló előtt: csütörtök este pénzt akartam kivenni egy ATM- ből, ami elnyelte a kártyámat. A bank már zárva volt, úgyhogy másnap kellett visszamennem, és kértem őket, hogy adják vissza a bankkártyám, mivel nincs készpénzem, és elvileg kötelesek visszaadni, főleg, hogy nem az én hibámból történt, hanem az ATM- mel volt valami gubanc. Nem adták vissza, mondván, hogy lefoglalták, és nem tehetnek semmit, ez nem az ő problémájuk... Egyszerűen kideríthették volna, ha elkérik a papírjaimat, és megnézték volna, hogy a kártya és a papírok tulajdonosa ugyanaz a személy, nem más kártyáját akartam így megszerezni, vagy ki tudja, mit gondoltak...Amúgy ez is csak velem történhet meg, és pont itt, otthon sosem fordult még elő, pedig elég sokszor vettem már ki pénz. Most komolyan, ti hallottatok már ilyet, hogy az automata elnyeli a kártyát minden ok nélkül? Mert jó kódot ütöttem be, és érvényes volt a kártyám, pénz is volt rajta, és kb. tíz perccel előtte fizettem vele a LIDL-ben, és akkor nem volt semmi probléma.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr302450993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása