ingyen webstatisztika

2010.11.07.
18:32

Írta: Egy magyar lány Görögországban

32

Miután hazaértünk Krétáról bementem suliba, összepakoltam, és másnap repültem haza:) Otthon anyukám paradicsomlevese, túrógombóc és rántott csirke, valamint néhány új ruhadarab fogadott:)

Olyan boldog voltam, mikor az első magyar szavakat meghallottam még Athénban a repülőtéren, hogy gyorsan le is írtam párat. Az első kettő rögtön egy modorosság: "elmegyek egy toálettre"; "bizonyos szinten"; "múlik a kiütése, Jóska?"; "magyar", "anya".

Jöjjenek a képek:

 Athén a felhők felettről. 

 

Ez a kedvencem:) Ekkor a tenger felett repültünk, az ég kékjében a tenger, a víz kékjében az ég tükröződött vissza. A fenti és a lenti világ egymás tükörképe. Vagy valójában a víz alatt volt a nap?:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr162431761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása