ingyen webstatisztika

2010.09.14.
22:38

Írta: Egy magyar lány Görögországban

14

Van már foodkard-om a másik egyetemen, de jövő héten még el kell mennem a diákért. Ma két buszjegy helyett csak egyet kellett felhasználnom (darabja 0,70 cent, minden utazáskor), mert mikor át akartam szállni a Georgiou téren a másik buszra, és nem tudtam, hogy melyik megállóból indul, várakoztam egy helyen, hátha eltalálom, de csak nem jött. Megkérdeztem egy nőt, kiderült, hogy ő is az egyetemre megy, ott dolgozik, és épp egy olyan buszra vár, ami a dolgozókat viszi ki az egyetemig, egy privát busz végülis. Mondta, hogy ne keresgéljem a buszmegállót, ő se tudja, hol van, szálljak fel vele erre a buszra:) Úgyhogy megint megtapasztalhattam, milyen kedvesek a görögök:)

Aztán suli, görög tanulás, majd táncóra, utána pedig beültünk egy bárba, ahol ittam epershake-t, jengáztunk és scrabble-oztunk. Itt minden bárban vannak játékok, nagyon sokféle, pl sakk vagy monopoly is, és élnek is velük a fogyasztók:) Délután tanultam, aztán elmentünk a Sophia térre egy szabadtéri előadásra, ahol találkoztunk egy- két tanárunkkal, láthatóan nagyon jól szórakoztak:) Egyre jobban szeretek itt lenni, és egyre jobban szeretem a görögöket a lustaságuk, hangosságuk, bürokráciájuk és minden egyéb mellett is (a papírjaim még mindig nincsenek rendben, és pénzem sincs, bár ezt a magyar egyetem intézi...)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr42296969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása