ingyen webstatisztika

2010.09.12.
23:03

Írta: Egy magyar lány Görögországban

11

Közkívánatra teszek fel képeket a szobáról, ahol lakom, valamint a mosdóról. Ez valójában egy kis fülke, amiben együtt van a wc és a zuhanyzó, ja és persze a papírt nem lehet a wécébe tenni, mert nem megy le...Éjjel nagyon hideg van, de a 300 eurós lakbérben nincs benne az ágynemű, ha nem akarok megfázni, vennem kell magamnak. Az egyetem viszont még mindig nem utalta el a pénzem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zeuszkuszoben.blog.hu/api/trackback/id/tr592291743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egérarc 2010.09.14. 18:21:53

Nagyon szép a szoba! Én is beköltöztem a Rozinkához, berendeztem a szobát, nem is kicsi, pont elég lesz nekem, jól érzem magam:) Ketten vagytok egy szobában?

ElCapitan 2010.09.14. 19:32:33

egy kiadós cifra után tele lehet a szemetes undok dolgokkal

Egy magyar lány Görögországban 2010.09.14. 23:01:26

@egérarc: Hárman vagyunk, két német szobatársam van, lassan újra megtanulok németül is:) Örülök, hogy jól érzed magad, aztán szervezzetek ám sok bulit!:)
süti beállítások módosítása